צפו • 12 נפגעים בפיגוע דריסה בגשר המיתרים בירושלים, תינוק נפגע קשה

    בנצי ליזרוביץ | צילום: אורן רנד, קבוצת מדברים תקשורת, משטרת ישראל 3 Comment on צפו • 12 נפגעים בפיגוע דריסה בגשר המיתרים בירושלים, תינוק נפגע קשה
    10:40
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on סעדה נגד פיטורי היועמ"שית: "חבל על הזמן"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בן המיעוטים ממזרח ירושלים הגיע עם רכב פרטי לשדרות הרצל מכיוון שדרות רבין לכיוון גשר המיתרים. בהגיעו לתחנת אוטובוס בשדרות הרצל עלה על המדרכה ודרס אזרחים שהמתינו במקום.

    איש כוחות בטחון, מאבטח ואזרח שהבחינו בפיגוע ביצעו ירי מהיר ומדוייק לעבר המחבל בטרם הספיק לצאת מהרכב לעבר האזרחים וניטרלו אותו.  ברכבו נתפסה ליד המחבל גרזן.

    מפקד מחוז ירושלים אמר כי "פעילותם המהירה והמדוייקת שהביאה לניטרול המחבל מנעה פיגוע גדול יותר".

    ממד"א נמסר כי  פונו 12 נפגעים לבית החולים. 1 במצב בינוני, תינוק שנקטעה רגלו ופונה במצב קשה ו-10 במצב קל.

    גרזן פיגוע

    משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה שנמצא בזירה מסר: "כשהגעתי לזירה הענקתי יחד עם מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה טיפול רפואי ראשוני לילד ולאמו, ולמספר הולכי רגל שנפגעו מרכב. בזירה אף נשמעו קולות ירי. כלל הנפגעים סבלו מחבלות ופציעות וטופלו בזירה כשהם בהכרה מלאה".

    אריאל בן דוד מנהל המוקד הארצי של איחוד הצלה סיכם את האירוע: "יצאתי עם מתנדבים נוספים מהמוקד של איחוד הצלה שבסמוך והגענו תוך שניות ספורות לזירה. כשהגענו למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים שהיו בהכרה וסבלו משברים, חבלות ופציעות. כמו כן הענקנו סיוע לזירה למספר רב של נפגעי חרדה עקב אופי האירוע. מדובר בזירה קשה המוכרת לנו לצערנו מפיגועי דריסה קודמים".

    שם התינוק שנפגע באופן בינוני: יותם שמואל בן יעל לרפו"ש.

    IMG-20151214-WA0044

    IMG-20151214-WA0043

    IMG-20151214-WA0041



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אמרו לכם לא לפרסם פיגועים אז מה???????????.

    2. 2

      ימח שמם וזיכרם של הפלסטינים הנוכלים ,שם רשעים ירקב – הגיע הזמן להוריד את הכפפות מול החלאות האלה . לנתק להם את אספקת החשמל הגז והדלק , פשוט לכפויי טובה שכמותם לא מגיע כלום .

    3. 1

      נא לעדכן אותנו מה שלום התינוק תודה